לשווק את האתר שלי באינטרנט

11.15K viewsשיווק באינטרנט

יוסי שלום
אני מיכאל ויש לי אתר שהקמתי לאחרונה. האתר שלי מוכר כריות אורטופדיות. אני לא הכי מבין באינטרנט ואין לי מושג מה עושים כדי לשווק את האתר שלי. יש לי אתר וכלום לא קורה. שילמתי על האתר הזה 7000 ש"ח. אני לא יודע מה לעשות. רכשתי 2000 פליירים מבית דפוס עם צירוף כתובת האתר וזה לא עזר, סתם זרקתי כסף. אני לא יודע מה לעשות.

אשמח אם תעזרו לי כי אתר כבר חודשיים באוויר וכלום לא קורה

מיכאל שלום,

קודם כל, תודה שפרסת את השאלה.

אני יכול לומר לך שעם כל הכבוד על השקעה כספית של 7K על האתר, השיווק רק מתחיל. אתה לא צריך פלאיירים כדי להביא גולשים לאתר. אתה צריך לשווק את האתר שלך באינטנרנט. פלאיירים זה טוב "אולי" לפרסום מקומי, אבל אם בנית אתר ואתה רוצה לתפוס גולשים באינטרנט שמחפשים את המוצרים שלך, איך אתה חושב שפלאייר הולך לעזור לך?

מכיוון שלא הוספת את כתובת ה-URL של האתר שלך, איני יכול לתת ביקורת כלשהי על האתר ולכן אתן כמה טיפים באופן כללי. אתה חייב לקדם את האתר שלך במנועי החיפוש או במילים אחרות, בגוגל. אתה צריך להופיע בעמוד הראשון בביטוים המחופשים שקשורים לתחום שבו אתה עוסק.

פנה לחברה שיכולה לספק לך את השירות. השירות כרוך בתשלום חודשי קבוע. נותני שירות רציניים (אני מדבר על חברות שמביאות תוצאות) יתנו לך מחירים שאינם יורדים מתחת ל-2000 ₪ / חודש. המחיר הזה הוא רק ההתחלה וזה יכול להגיע לכמה אלפי שקלים בחודש בהתאם לתוצאות שאותם אתה מצפה לראות וכמות הביטוים שאותם אתה רוצה לקדם וכו'… כל אתר ותחום הוא סיפור בפני עצמו לכן אין מחירון שניתן לתת לך.

מצד שני אתה יכול לקחת יעוץ Seo, שעליו תשלם משהו כמו בין 400 – 1000 ש"ח לשעת יעוץ. זה יתן לך רקע בנושא, תדע מה אתה צריך ואת הדרכים ומקורות מידע שתעשה זאת בעצמך…

כמובן יעוץ זה לא שיעור פרטי על איך אתה עושה את זה, אלא מה אתה צריך לעשות.
אם אתה רוצה לעשות קורס בנושא שיווק באינטרנט, אתה יכול להירשם באחד מהקורסים וללמד את התחום.

אפשרות נוספת היא לפרסם באמצעות Google Adwords. תשלם כסף כל פעם שמישהו מקליק על המודעה שלך. כמובן שזה גם דורש ידע וזמן להקמה וניהול קמפיין בגוגל. גם לזה יש פתרון (בתשלום כמובן) אצל נותני שירות שיכולים לספק לך שירותי הקמה וניהול מסעות פרסום בגוגל אדוורדס.

תלוי מה אתה מחפש ומה התקציב שעומד לרשותך בכל חודש. כמה אתה מוכן להשקיע. אתה צריך להבין שלמרות הדעה המוטעת אצל רוב האנשים שלפרסם באינטרנט זה פשוט, זה קל, להקים אתר זה סיפור הצלחה בפני עצמו – כל זה אגדות.

אינטרנט זה מדיה פרסומית וכמו בכל מדיה מדובר על תקציבים. נכון באינטרנט הכל מתנהל בצורה אחרת לאומת פרסום בעיתונות ובטלוויזיה אבל, עדיין מדובר בתעשיה שמגלגלת מיליאדרים בשנה ואם אתה רוצה להצליח, חייב להשקיע בפרסום ובקידום מוצרים שלך.

סיכום: אם אתה רוצה לשווק את האתר שלך, ממליץ לך לגשת לחברה או להתקשר אליהם ולבקש הצעת מחיר או פגישה במידת הצורך לקידום אתרך.

בהצלחה!

גלילה לראש העמוד