גוגל פלוס תופסת תאוצה ויחד איתה גם שימוש ברשת חברתית החדשה של גוגל הופכת לפופולרית מיום ליום. קצב הגדילה במספר משתמשים בפלטפורמה חברתית הזאת עקפה את זאת של פייסבוק, אבל עדיין ניתן לומר שהיא רחוקה מהיעד. למרות זאת גוגל השיקה לא מזמן דפים עסקיים הנותנים מענה לעמודים של פייסבוק המכונים כ"Fan Page" או "Business Page". הרבה רואים בפלטפורמה הזאת כמתחרה ישירה של פייסבוק בתחום הרשתות החברתיות. גוגל מאפשרת לבעלי עסקים ליצור אינטראקציה עם הגולשים והלקוחות שלהם בכמה דרכים ורמות. משתמשים מהשורה הראשונה, יכולים להוסיף חברות, מותגים ועסקים לתוך המעגלים שלהם ולעקוב אחרי עדכונים שלהם.
משתמשים יכולים לפרסם ולשתף את החדשות שפורסמו ולהיות מעורבים בכל העדכונים וחדשות. כמובן, אסור לשכוח לציין את היכולת של בעלי עסקים להיות מעורבים ברמת השיחה עם העוקבים שלהם וליצור שיחות וועידה מרובת משתמשים באמצעות Google Hangout. במאמר זה נציין את 7 עובדות שעליך לדעת על Google+.
7 עובדות על גוגל פלוס
- עמודים עסקיים לא יכולים להוסיף משתמשים למעגלים
- ניתן ליצור מספר רב של עמודים לעסקים וחברות מאותו חשבון, אך פרופיל ניתן ליצור רק פעם אחת עם אותו מייל
- הסרת עמודים עסקיים מהמעגלים שלך, אוטומטית יסיר אותך מהמעגלים של העמוד העסקי (Business Pages)
- ל-Pages יש כפתור +1
- עמודים לא יכולים לדרג / ללחוץ על כפתור +1 בתוך הרשת וגם באתרים מחוץ לרשת.
- עמודים לא מקבלים התראות מייל, טקסט או בבר העליון.
- עמודים אינם יכולים לתייג אותך אם עמוד לא נמצא בתוך המעגלים שלך
אם חשבת על שיווק במדיה חברתית, אלו הדברים שצריך לדעת לפני.
השאלה הגדולה שמופנת לגוגל:
איך ומתי גוגל תעזור למפרסמים למקד את מודעות adwords לקהל היעד הממוקד לפי פילוח מדויק יותר בעזרת מידע שנמצא ב G+.
פייסבוק עושה זאת כבר היום, אבל היכולת של פייסבוק בפרסום ממוקד מוגבלת למשתמשים שרשומים לרשת לעומת בגוגל שבבעלותה מנועה חיפוש הטוב ביותר בעולם.
בסופו של דבר, גוגל מעוניינת בפילוח מדויק של הגולשים והצגת מודעות רלוונטיות עבורם.
חלקם מהגולשים נגד התאמת פרסומות לתחומי העניין בטענה שזה פגיעה בפרטיות ואינם מעוניינים לראות פרסומות ממוקדות.
מצד שני, למה שפרסומות לא יהיו ממוקדות בהתאם לתחומי העניין? הבעיה היא בתפיסה.
סיכום:
גוגל פלוס כאן והיא הולכת להישאר ולא יעלם בטווח של שנתיים הקרובות. הפופולריות של G+ גוברת מיום ליום בארצות הברית (פחות בארץ) אבל הכל עיניין של זמן. לפייסבוק לקח כמה שנים טובות. אם לא אהבת את השינויים האחרונים של פייסבוק עם ממשק ה- TimeLine, גוגל+ יכולה להיות רשת החברתית האהובה עליך.
http://www.youtube.com/watch?v=hC_M6PzXS9g
שים לב "פייסבוק בפרסום ממוקד מוגבלת למשתמשים שרשומים לרשת לאומת בגוגל " שצריך לשנות את המילה "לאומת" – > "לעומת"
חוץ מזה אחלה כתבה, מקווה שגוגל לא יכנסו לנו לחיים כל כך מהר, גם ככה הם נמצאים בכל חור אם אנחנו רוצים וגם אם לא. וכל יומיים משנים את המנוע חיפוש שלהם שדיי יכול לשגע מקדם אתרים ממוצע.
אהבתי תודה על הנקודות