יש הרבה דיונים בזמן האחרון לגבי העיצוב של דף הבית של אתר טוויטר. יש אנשים שאוהבים את העיצוב שלו, ויש כאלה שמעבירים עליו ביקורת חריפה. לדעתי באופן כללי שהעיצוב של דף הבית של טוויטר לא מספיק אינפורמטיבי כדי להגיד לי מה זה טוויטר. אני אוהב טוויטר אבל דף הבית שלו הוא לא מספיק אינפורמטיבי ואני תכף אסביר.
יש כמה דברים שהבחנתי ישר:
A – בתור משתמש פשוט של טוויטר, אני לא חושב שיש קשר בין סלוגן שמופיע בדף הבית לבין השירות שהוא מספק. לפחות אני אישית לא הייתי מיחס את הסלוגן לפעולות שאני עושה בו ביום יום. לדוגמה, אם ברצוני לדעת מה קורה בעולם אני יבדוק אתר חדשות.
B– תיבת החיפוש של טוויטר גדולה ויש עליו יותר מדי דגש. הוא נותן הרגשה שהאתר הזה מציע שירותי חיפוש כלשהו, שבפועל זה לא (ככל שאני יכול להבין זה בטוח לא גוגל 2)
– C- זה בילבל אותי בהתחלה. ניחשתי האם אלו התגיות הפופולריים או חיפושים פופולריים, אבל לא הייתי בטוח בזה עד שראיתי את הכותרת שכימת נעלם ברקע שכתוב – " popular topics by the minute, day and week".
תרגום מהיר – "נושאים פופולריים מרגע לרגע, יומי ושבועי"
הסמלים לידם לא מועילים בכלל כדי שגולש יבין במה מדובר. חוץ מזה, אם לא שמתם לב יש סימן שאלה בסוף המשפט בתיאור של הנושאים האלה. " popular topics by the minute, day and week ?"
כמו כן, לדעתי, מה שפופולרי ברגע זה הוא די לא רלוונטי בכלל. לכן זה לא נותן לי שום מידע שיכול לעזור לי להבין בכלל מה הם רצו שגולש יבין כאן.
D – לפעמים גולשים מתבלבלים בהבנה של כפתור בשם "Sign in" ל- “Sing up”. לדעתי לרשום “Log in” יכול להיות הרבה יותר טוב.
E — אני כגולש פשוט מעוניין לראות את היתרונות בהצטרפות לשירות. תאר לעצמך שאתה משתמש חדש, מבקר את האתר בפעם הראשונה. למה הייתה נרשם כאן? כדי לבצעה חיפושים? לקראו מאמרים או חדשות ?
אני חושב שדף לא מכיל מידע על השירות בכלל.