יש מלא מיתוסים על קידום אתרים שברצוני לשתף איתכם היום. יש דברים שאין מה להילחץ מהם שעוסקים בקידום האתר, ודברים שנראים לך כהצלחה מלאה לא תמיד כך. כדי להבין את צורה שבה מנועי חיפוש עובדים, עליך להבין מספר דברים חשובים יחד עם זאת. יש דברים שלא שווים התעסקות יתר ובזבוז זמן וכסף עליהם, כי בסופו של דבר, הם דברים קטנים מאוד בשרשרת ארוכה בתחום הנקרא – קידום אתרים.
אם אינך עוסק בקידום אתרים, הפוסט לא מיועד בשבילך, וממליץ לקראו קודם מאמרים בנושא קידום אתרים, מכוון שדברים שנכתבו כאן, לא יהיו מובנים לך. אבל אם בכל מקרה ברצונך לקראו אתה עדיין יותר ממוזמן.
אני רוצה לקבל דירוג האתר לפחות PR4 כדי לעקוף את המתחרים!
דירוג ה-PR הוא דירוג הדף אינדיווידואלי ולא דירוג האתר. חוץ מזה, זה אינו דירוג האתר בתוצאות המנוע חיפוש של גוגל. כך גוגל מדרגת את הדפים באינטרנט, שדירוגם נעים בין 0 ל-10. אתרים ודפים חדשים שמתווספים לאינטרנט, מקבלים דירוג 0 עד לעדכון וחישוב הבא של Pagerank. גוגל מעדכנת את דירוג ה-PR מספר פעמים בשנה, בדרך כלל 4. דירוג הדף או יותר נכון PR נקבע על ידי קישורים נכנסים מאתרים שונים באינטרנט. כמובן עם אתר עם Pr6 נותנת קישור לאתר שלך, כנראה שבעדכון הבא הדירוג שלך יהפוך ל PR5. כמובן יחד עם זאת, זה תלוי בהרבה קריטריונים אחרים כגון, איכות הקישורים, וכמות הקישורים נכנסים, אבל אתה תקבל דירוג משודרג אם תקבל קישורים מדפים שמדורגים גבוה ממך. הרבה אנשים מתלהבים שהם מקבלים דירוג גבוה של PR אבל השאלה החשובה שאני באמת רוצה לשאול זה הוא – למה ?
למה אנשים מתלהבים משדרוג הדירוג PR שלהם ? דירוג גבוה של PR ללא תעבורה דרך מנוע החיפוש, בשביל מה זה טוב ? יש אתרים עם PR6 והתעבור לא עולה ל1000 גולשים בחודש. ויש אתרים עם תעבורה של אשרות אלפים של גולשים בחודש עם דירוג של PR4.
המלצה שלי, תשכחו מדירוג ה-PR ותתמקדו בהגדלת התעבורה לאתר. זה הוא הדבר שמביא לכם את הכסף ואת התוצאה ולא דירוג ה-PR של גוגל.
חובה רישום אתר במאות מנועי חיפוש !
למה צריך את הדבר הזה ? עזבו את השיטה ואת הדרך בה נוקטים הרבה מבעלי אתרים. רישום אתר ב300 מנועי חיפוש ודומים לו. אין כל הצדקה לדבר הזה. עדיף להתמקד בבניית קישורים מאשר רישום האתר למאות מנועי חיפוש. מנועי חיפוש נועדו לחפש והם ימצאו את האתר שלך באמצעות הקישורים נכנסים לאתר שלך. אין סיבה לרשום את האתר ידנית בכל מנועי חיפוש בעולם, ובמיוחד שיש אתרים המבקשים כסף על השירות.
אני כבר מופיע בעמוד הראשון, אני לא צריך קידום אתרים
"השם שלי "עסק של משה" כבר מופיע במקום ראשון במנוע חיפוש, אני לא צריך קידום אתרים." אני מאוד שמח ששם שלך מופיע כבר בעמוד הראשון ואולי גם במקום הראשון במנוע חיפוש, אבל מי באמת מחפש את הביטוי המדויק הזה. לדעתי אף אחד ! … עליך להתמקד על מילים וביטוים ממוקדים שאנשים מחפשים על ידי ביצוע מחקר מילות מפתח ומיקוד האתר לביטוים אלו.
אם אתר שלך ידורג במקום הראשון בגוגל, העסק שלך יצליח !
אתה באמת חושב כך ? אם כך, אז אתה בבעיה רצינית. אתר שלך יכול להופיע במקום הראשון בקלות. תמצא מילת מפתח ללא תחרות, תתמקד בו באיזה כתבה או דף והופה אתה שם. אם אף אחד לא מחפש את מילת מפתח או את הביטוי שבו אתה מדורג במקום הראשון בגוגל, אתר שלך לא יצליח, וכנ"ל גם העסק באמצעותו. במקום זה, עליך לבחור מילות מפתח ממוקדות ולנסות להתחרות מול מתחרים !
קידום אתרים – SEO זהו תחום דינמי שמשתמשת על בסיס יומי. שיטות וטכניקות מתחדשים מיום ליום. כל אחד מפתח לעצמו אסטרטגיה שיווקית ושיטה בו הוא מקדם אתרים. כדי להפוך למקצועי, עליך להיות יצירתי ולחשוב מחוץ לקופסה
מתי אנחנו יכולים להיפגש לקפה ?