פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה מכולן נכון לרגע זה. בפייסבוק מאות מיליוני גולשים מרחבי העולם, רובם גולשים על בסיס יומי כאשר בממוצע יש למעלה ממאה חברים לכל משתמש. הפייסבוק אומנם התחיל את דרכו כרשת חברתית, להחלפת מידע בין חברים, שיתוף של קבצים ותמונות וכדומה, אך הוא כבר מזמן שידרג את עצמו והפך להיות פלטרומה ליצירת קשרים עיסקיים, מחאות חברתיות, התארגנויות קבוצתיות ועוד. אחד הדברים הבולטים המאפיינים את הפייסבוק כיום הוא הכניסה של עולם עסקים. הפרסום וקידום המכירות חדרו לדפי הפייסבוק, וכל עסק המכבד את עצמו דואג לבניית דף עיסקי בפייסבוק.
בניית דף נחיתה בפייסבוק נועדה לתת לעסק פלטפורמה להצגת השירותים/ המוצרים שלו ולאפשר ללקוחות קיימים או ללקוחות פוטנציאלים דרך פשוטה ונוחה ליצור עימו קשר ישיר. בעת בניית דפי נחיתה בפייסבוק יש לקחת בחשבון את האופי של העסק, ערכיו ותרבותו ולעצב את דף הנחיתה בהתאם לכך. כמובן ניתן להוסיף תמונות, סרטונים, מאמרים ועוד.
פתיחת דף חיתה בפייסבוק מאפשרת לעסק לקדם את עצמו בדרך ידידותית. ההתחברות אליו והחשיפה לתכני העסק נעשית דרך חברים של חברים והאפשרות ליצור קשר עם העסק היא מיידית.
כאשר אתה מחליט כי זה הזמן לבניית דף עיסקי בפייסבוק הוא צריך לשים דגש על מספר דברים:
התוכן בדף הנחיתה חייב להיות "קצר וקולע". יש להעביר את הפרטים הרלוונטים ביותר במילים פשוטות וברורות ולהשתמש במילים המניעות לפעולה. כדאי לרענן את הפעילות בדף הפייסבוק של העסק מספר פעמים בשבוע ולמשוך בדרך זו את הגולשים לחזור אליו. ההמלצה היא שבניית דף נחיתה בפייסבוק תעשה עבור כל מטרה בנפרד, דהיינו כל דף פייסבוק של העסק מתמקד בנושא אחר. לדוגמא: מבצע, תדמית, מועדון לקוחות ועוד. את הדוגמאות ניתן לראות בדפי עסקים הבאים העושים שימוש נרחב בלשוניות לצרכי הגעה לדפי נחיתה ממוקדים.
יש שיגידו שמדובר אך ורק בבניית דף נחיתה בפייסבוק, ולכן יש להתייחס לעיצוב שלו כאל משהו שולי. אך אין לזלזל בכך. העיצוב של דף הוא זה שבסופו של דבר תופס את עינו של הגולש בשניות הראשונות ומושך אותו להשאר, לקרוא את התוכן ולבצע את אחת הפעולות אשר תהפוכנה אותו מיידית ללקוח פוטנציאלי. הפעולות הן: להפוך להיות אוהד של דף הפייסבוק של העסק, למלא טופס ליצירת קשר או אפילו לבצע פעולת רכישה אשר תהפוך אותו ללקוח משלם. בסופו של דבר זו המטרה העיקרית של בניית דף נחיתה בפייסבוק, למשוך גולשים אקראיים, להפכם ללקוחות פוטנציאלים וללקוחות קבועים של העסק.